ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
İş yaptığınız müşterilerinizin aldıkları ürün ya da hizmetlerde müşterilerinizin görüş ve önerilerini dikkate alan gelişim ve iyileştirme odaklı olduğunu bilen ve bunu belgelendirmek isteyen şirketlerin temin ettiği ISO 10002 belgesi müşteri memnuniyeti yönetim sistemini kapsar.
Ayrıca Sektörde rakiplerinizden bir adım daha önde olmak isteyen şirketler bu yönetim sistemini kurup işletebilmektedirler.
ISO 10002 ile müşterinizin sizinle sürekli çalışması, ürün ya da hizmetlerinize sadık kalması ve müşteri sayısını artırmak için alınması kaçınılmaz olan bir belgedir.
ISO 10002 Yönetim sistemini her kapasitedeki şirketler bünyelerinde bulundurabilirken, her sektördeki firmalar için alınabilen bir belgelendirme hizmetidir.
ISO 10002 Belgesini Alırsanız,
Mevcut müşterilerinizi elde tutma maliyetini azaltmış olursunuz,
Müşteri memnuniyetini en üst eviyede tutmuş olursunuz,
Sizden ürün ya da hizmet alan kuruluş ya da kişilere verdiğiniz önem ortaya çıkmış olur,
Müşteri şikâyet ve memnuniyet kapsamında çalışanların bakış açıları değişir ve dikkat noktaları değişir.
Şirketinizin piyasadaki itibarı ve kalitesi artar,
Gelen şikayetler kayıt altına alınıp düzeltildiği için, şikayetler yenilenmez,
Bu konuda daha fazla bilgi veya belgelendirme başvurusu yapmak için bizimle iletişime geçebileceğinizi lütfen unutmayın. Siz danışanlarımızın tüm soru ve bilgi taleplerini karşılamak için her zaman hazırız.